سوالات متداول

آیا سوالی دارید؟ ما پاسخ می دهیم !

فروشگاه اسپرسو مارکت اهواز با بیش از 10 سال فعالیت در عرصه فروش تجهیزات مرتبط با صنعت قهوه و گرد آوری تجربه ارزشمند و با کسب دانش حرفه ای در خدمت شما مشتریان محترم است . فروشگاه پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی را وظیفه خود می داند اگر پاسخ سوالات شما در زیر داده نشده و یا نیاز به توضیحات بیشتری دارید لطفا با ما در میان بگذارید تشکر

  • نحوه ارسال شما چگونه است ؟

    بعد از ثبت سفارش توسط مشتری؛ کالا در  روز کاری بعد تحویل پست یا تیپاکس می شود . بدلیل ترافیک بالای مرسولات و زمان مورد نیاز برای بسته بندی  بین 3 الی 5 روز کاری لازم است تا کد  24 رقمی مرسوله برای مشتری پیامک و یا در صورت عضویت در سایت در کارتابل مشتری قرار گیرد بطور کلی روش ارسال اسپرسو مارکت اهواز  بصورت پست و تیپاکس میباشد. 
  • زمان و هزینه ارسال چقدر است؟

    زمان دقیق رسیدن کالا مشخص نیست و پس از دریافت کد مرسوله پستی مشتری باید از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی  سفارشات خود را رهگیری کند. تبصره: هزینه حمل و نقل محاسبه شده برای هر کالا به صورت زیر می باشد: هزینه ی حمل و نقل = هزینه ای بسته بندی + هزینه ای ایاب و ذهاب کالا + هزینه ای تست کالا+ هزینه ای تعرفه ای پستی + تعرفه ای ارسال از استان خوزستان تعرفه ارسال از استان خوزستان : بدلیل شرایط خاص اهواز ارسال بیش از مقدار مصوب بوده لذا مبلغی به هزینه ای حمل و نقل تحت این عنوان اضافه میگردد. ارسال فوری پیک در شهر اهواز سفارش های که در روز های کاری ثبت می شوند جهت ارسال در شهر اهواز بصورت فو ری و حدااکثر تا 24 ساعت آینده توسط پیک به مشتری تحویل داده می شوند..
  • نحوه ارسال با اتوبوس و باربری چگونه است؟

    این روش برای خرید های عمده و همچنین خریدهای تکی  به درخواست مشتری مقدور است . در این روش کالا به صورت پس کرایه ارسال خواهد شد و مشتری می بایست پس از انتخاب این روش با تیم پشتیبانی اسپرسو مارکت اهواز جهت هماهنگی های لازم تماس بگیرد. تبصره 1 : از زمان تحویل به باربری و ارایه شماره بارنامه یا شماره تلفن اتوبوس به مشتری از طریق ایمیل و پیامک تمامی مسئولیت کالا ی ارسالی و هماهنگی های بعدی بر عهده مشتری میباشد.
  • شرایط سفارش گذاری به صورت عمده چگونه است؟

    حداقل تعداد سفارش برای هر کالا با توجه به نوع و قیمت کالا تعیین می شود.شرایط و قوانین فروش عمده کاملا متفاوت با فروش به صورت تک بوده و این شرایط توافق ما بین فروشگاه و مشتری میباشد همچنین فروش عمده به صورت فروش در اهواز بوده و روش ارسال به وسیله  مشتری تعیین میشود و از زمان ارسال کد مرسوله پستی به مشتری تمام مسئولیت بسته ارسالی به عهده مشتری است جهت اطلاعات بیشتر در مورد فروش عمده به شماره واتساپ پیام دهید.

سوالات بیشتری دارید؟

سوالات خود را از طریق واتساپ با ما در میان بگذارید تا با افتخار در اسرع وقت پاسخ گوی شما باشیم .

واتساپ